• pilates-www-gym24-si
pilates-www-gym24-si

PILATES

PILATES je celostna telesna vadba, ki nosi poudarek na težje dostopnih, manjših in šibkejših mišicah, ki pripomorejo k pravilni in zdravi telesni drži, krepitvi mišic in kardiovaskularnega sistema, izboljšani telesni pripravljenosti in koordinaciji, ter bolj poudarjenemu samozavedanju. Trening vključuje vaje za moč, raztezanje in dihanje. Vadba je primerna tudi za rehabilitacijo po poškodbah. Vse to vpliva na izgradnjo mišičnega ravnovesje, izboljša telesno držo in razvija sposobnost zavedanja lastnega telesa.

Podlaga tej vadbi je treniranje telesnega centra »(Powerhouse)«, ki zajema mišice spodnjega dela trupa: medenične, trebušne in hrbtne. Vse vaje se izvajajo počasi in tekoče, z upoštevanjem pravilnega dihanja.

Osnovne vaje dopolnjujemo in otežujemo z različnimi pripomočki. Poleg prostih vaj na blazini poznamo tudi pilates z velikimi in malimi žogami, elastičnimi trakovi, obroči, valji, itd., ki jih imamo v našem centru.

 

KAKO PILATES POZITIVNO UČINKUJE NA TELO?

  • krepitev celega telesa s poudarkom na telesnem jedru
  • povečuje vzdržljivost in moč
  • izboljšanje gibljivosti in stabilnost
  • izboljšanje ravnotežja in koordinacije
  • oblikovanje telesa
  • pomoč pri bolečinah v hrbtenici
  • pomoč pri težavah z inkontinenco
  • je lahko osnova vsem športnim zvrstem
  • izboljšanje samozavedanja telesa in samozavesti
  • protistresno delovanje
  • preventiva
  • rehabilitacija po poškodbah

 

KOMU JE PILATES NAMENJEN?

  • ženskam in moškim vseh starosti, ne glede na telesno pripravljenost,
  • rekreativcem in profesionalnim športnikom (kot komplementarna in preventive vadba siceršnjemu vadbenemu režimu),
  • tistim, ki okrevajo po poškodbi in jim je vadbo priporočil fizioterapevt, kiropraktik ali zdravnik, saj se lahko vadba integrira v rehabilitacijske programe,
  • nosečnicam, ki se lahko naučijo pravilnega dihanja, izboljšajo stabilnost in koncentracijo ter mladim mamicam, ki si po porodu lahko povrnejo postavo in izboljšajo mišični tonus.

Redna vadba pilatesa torej izboljšuje učinkovitost posameznika na fizičnem in mentalnem področju, hkrati pa pomaga pri vzpostavljanju telesne simetrije in s pravilno izvedbo varuje telo pred poškodbami.

 

Gibljivost 3
Moč 2
Koordinacija 2
Hitrost 1
Vzdržljivost 2
Ravnotežje 3

INŠTRUKTORICA:

  • Anja

PRIDOBLJENE LICENCE:

  • Univerzitetna diplomirana profesorica športne vzgoje
  • Vaditeljica aerobike (GZS)
  • Vaditeljica pilatesa (FZS)

IZKUŠNJE:

  • 10 let izkušenj

MISEL:

  • Misel: „Ne živi za trening, treniraj za življenje!"

 

Vključeno:     

Več informacij
  • Organizator: Anja
  • Lokacija: Ljubljana
  • Spletna stran: www.gym24.si
  • Dodano: 11 Feb 2015

Povezana galerija

Brez komentarjev

Komentiraj